dissabte, 21 de setembre de 2013

Us presento...

Des de la meva teranyina us volia explicar moltes coses.
Ja fa temps que no escric, i us volia explicar per què. He crescut, ja no sóc la nena de 9 anys que va començar el blog i també he madurat. Per això he pensat que podria fer un canvi al blog.
Ara que he madurat veig el món d'una altre manera, i penso diferent. I crec que podria fer uns texts que expliquin com veig el món, a part de les recomanacions i totes les altres coses.
Com que ara només us ho explico, no penjaré cap text, si no que us recomanaré un grup i una cançó:

Orxata Sound System
És un col·lectiu musical valencià, es va crear el 2003, i toca: Techno, regge, ska...
El grup el vaig conèixer perquè va venir a tocar al meu poble per festa major, i la cançó que més em va agradar va ser la primera que van tocar: Violència.
La cançó en si és bastant igual tota l'estona, però diu moltes coses certes.

Des de la meva teranyina us seguiré informant.

2 comentaris:

  1. Holaa!!

    Bé se que aquest comentari no tindra gaire a veure amb les teva entrada,
    va: dir-te que moola molt el teu blog tant el contingut com la presentació, com que soc nova me lllegit unes quantes entrades i ma agradat molt

    Buff, semblo una profe o algu, sorry no volia semblar aixo

    Be ja paru,

    Mooolts petons i endavant!!

    PD: seguire de ben a prop el bloog!!

    ResponElimina